Sunday, November 28, 2004

packing and packing


favourite question: makcik.. makcik packing barang ke buat barang


it was more than a week now, and I haven't finished packing my own stuff yet. Some facts...


1. Ada lebih dari 3 boxes full of books
2. 1 box full of photo albums
3. Each single person that I 'baik' with have their own box. some of the stuff.. tak tau nak bawak ke, nak buang ke, or nak bagi kat orang?
4. Nak bawak balik tak all my batu (its not that much, but... hmmmm)????
5. boxes of kasut lagi...


I'm not the shopping type of person, yet kenapa barang2 aku bnyk juga dong?????


Di kala inilah terjumpanya khazanah lama.. memori indah teratai kembang di duck pond uni.. terungkap kembali


1. Gambar with one of my best buddy dekat ytr (Dia suka gila when I said I found that pic)(Ada 2 pic penting masa kursus tu, tp satu je jumpa.. heheh)
2. Suria's letter masa awal2 awal2 fly, with all bebudak sunway punya gambar
3. Kak Syima's card that I was trying to find for ages
4. My OHSC
5. Photo frame with a picture of me and a budak wearing baju pengakap.


Tapi barang2 yg still missing... and tak jumpa2 lagi
1. My blue baju kurung (yg plg aku suke pakai)
2. My calculator
3. Mariah's cd ( rindu gel to that cd. not that I still dengar, but it holds one of the bestest memory we had here)
4. Mana perginya kaset Robbie Williams ku???
5. Mihwar ku yg bnyk2(its huda's actually) sudah hilang dong (sapa amik at least msg and bagi tau??)
6. Buku2 agama juga ada beberapa sudah ngak ada lagi (sapa pinjam pulang balik ya sbb ada yg kt tak baca lagi)
7. Tape recorder gue dimana ya?
8. Ada important pictures of kita bertiga (huda, sarah and me) dah takdek. [Huda ada gambar aku terselit2 dlm kau punya album tak???]
9. My remote sensing project (mana kau letak ha???)


Ni je kot dulu senarai barang yg hilang. Nampak sangat laaa I am so absent minded because my barang yg hilang lebih bnyk dari barang yg jumpa. plus I think, next time, maybe I have to buat buku senarai peminjam (especiallay to all my books - losing my books is the hardest thing to know)


Alhamdulillah, result dah keluar.. eventhough its not the best. But i still believe that that was the best for me. Alhamdulillah course that I really hate (Palaeobiology- yg cakap pasal evolution) tu ngak fail. Alhamdulillah juga utk course2 lain. Overall, alhamdulillah.

No comments: